34-мĕш кăларăм:
Орфографи ыйтăвĕ
■ ÇЫРУПА ПУПЛЕВЕ ЙĔРКЕЛЛĔ ТĂВАС ТЕСЕН ЧĔЛХЕНЕ ТĔП ВЫРĂНА ХУМАЛЛАВиноградов Юрий Михайлович Чěлхепе пуплеве пěр-пěринчен уйăрасси ăслăлăхшăн кăна мар, практикăшăн та пěлтерěшлě, мěншěн тесен шкулта ачасене тěрěс калаçма тата çырма вěрентмелле. Куна тумашкăн чěлхен тытăмне пěлмелле. [...] |
Вĕсем çĕнтерĕве çывхартнă
■ ТРУЖЕНИКИ ТЫЛА КАНАША В ВОЕННЫЙ ПЕРИОДДмитриева И. В. Скоро будет 75лет, как наши деды и отцы разгромили фаши-стско - немецких захватчиков. Не покладая рук, самоотверженно работали и труженики тыла города и внесли, тем самым, неоценимый вклад в разгром гитлеровских захватчиков, обеспечивая Красную Армию необходимыми средствами ведения войны для скорейшего разгрома врага. [...] |
Чăваш чĕлхи
■ ВĕренеДанилова Е. Д. Урок тĕсĕ: çĕнĕ пĕлÿ илмелли хутăш урок Урок тĕллевĕсем: пĕлÿ: йывăçсем çинчен мĕн пĕлнине аса илсе çирĕплетесси; аталантару: вĕрене çинчен калава илемлĕ вуласси, ачасене унпа анлăрах паллаштарасси; сапăрлăх: йывăçа упрама, вĕсене кашни çул çĕнетсе лартма хистесси. Усă курнă технологисем: 1. [...] |
Ашшĕ-амăшĕ валли
■ Ачасене хутлама вĕренме пулăшассиАчасене хутлама вĕрентесси çăмăл мар ĕç. Шкулта унпа ларма кăна вăхăт çитмест. [...] |
Чăваш литератури
■ Иртни хыçа юлать, малашлăх шухăшлаттаратьВасильева Г. П. Урок тĕсĕ: интеграци (хайлав текстне тишкермелли хутăш) урок. Сапăрлăх тĕллевĕ: хайлаври герой йăнăшĕсене курса харпăр хăй йăнăшĕсене ăнланма, тÿрлетме вĕрентесси, йăнăшсемшĕн яавплăха туйма хăнăхтарасси. [...] |
Воспитани ыйтăвĕсем
■ Виçĕ çулхи ачан уйрăмлăхĕсемАча аталаннă май 2-3 çул тĕлне нумай ĕçе хăнăхать, хăйĕн еккине кăтартма тытăнать. Çакна вара нумай амăшĕ йывăррăн йышăнать, мĕншĕн çапла пулнине ăнланмасть. [...] |
Ача панчинче
■ Хěллехи вăрмантаАндреева Н. Г., Николаева О. В. Образовательные задачи Повторить и закрепить изученный материал по темам: «Животные», «Птицы», «Зима». Развивать умение называть птиц, животных, деревья на чувашском языке, давать их количественную, качественную характеристику, давать развернутое описание, указывая на наиболее существенные признаки. [...] |
■ Опыт использования бросового материала в игровой и творческой деятельности дошкольниковИГРА – это главное занятие ребёнка. Игра для них – учеба, игра для них труд, игра для них серьезная форма воспитания, способ познания окружающего мира. [...] |
■ Хлеб - наше богатствоВсе мы живем в 21 веке, развиваются новые технологии, открываются новые супермаркеты и рестораны, но теряется самое ценное - отношение к земле русской, к ее бесценному богатству - хлебу, к труду хлебороба. Работая в детском саду, уделяю огромную роль воспитанию у детей любви к родной земле, любви к Малой Родине. [...] |
Коррекци урокĕсем
■ Винни-пух в гостях у детейЕгорова Н.С. Потапова Г.М. Тема: закрепление знаний детей о гласных и согласных звуках Задачи: Коррекционно - образовательные: - закрепить знания детей о гласных и согласных звуках и способах их характеристики с опорой на артикуляционные и акустические признаки; - закрепить понятия твердый-мягкий, звонкий-глухой согласные; - совершенствовать умение выделять первый звук на фоне других звуков; - совершенствовать навыки звукового анализа слов; Коррекционно-развивающие: - коррекция психических процессов: внимания, мышления, памяти, воображения; - формировать фонематические процессы; - развивать артикуляционную моторику, мелкую моторику пальцев рук и общую координацию движений; - снять мышечное и эмоциональное напряжения; - обучать навыкам расслабления; - развивать умения чувствовать настроение другого. Коррекционно-воспитательные: - воспитывать у детей умение слушать взрослого и друг друга; - прививать интерес к занятиям; - сплотить детский коллектив. [...] |
Сценарисем
■ Эпир - пулас космонавтсемВасильева Н. Н. Пĕлÿ тĕллевĕ: ачасене космонавтика кунĕпе тарăнрах паллаштарасси; Сапăрлăх тĕллевĕ: ачасен тавракурăмне, пултарулăхне аталантарасси; Аталантару тĕллевĕ: тăван çĕр шыв паттăрĕсемпе мăнаçланма вĕрентесси, тăван çĕр шывшăн усăллă çын пулма хавхалантарасси. Курăмлăх хатĕрĕсем: конверт ăшĕнче кашни ушкăн валли хатĕрленĕ тĕрлĕ ĕçсем, хутран касса кăларнă «ракета», тĕрлĕ тĕслĕ кăранташсем Кăтарту хатĕрĕсем: компьютер, экран, мультимедиа проекторĕ. [...] |
Çĕнĕрех кăларăм |
Малараххи | ||